Programa de beques "Oportunidad al talento" de la Fundación ONCE

La Fundación ONCE oferta la segona edició del programa de beques "Oportunidad al talento". Amb el desenvolupament d'aquestes beques es pretén promoure una formació d'excel·lència, la mobilitat transnacional i l'especialització dels estudiants amb discapacitat. Per altra banda es vol aprofitar tot el potencial del seu talent i impulsar la seva carrera acadèmica i investigadora, fomentant així la seva introducció laboral a feines altament qualificades.

Més informació després del salt.

Podran sol·licitar les beques i ajuts contemplats al programa tots els estudiants i titulats universitaris que tinguin nacionalitat espanyola i una discapacitat legalment reconeguda igual o superior al 33% i que reuneixi les condicions establertes a les bases de la convocatòria.

Per a més informació: