Beca Huawei 2015 - El futuro de las TIC

El programa de formació per a estudiants El Futuro de las TIC és una iniciativa de Huawei España, que s'emmarca dins del projecte global de la companyia 'Seeds for the Future'. El termini per participar en el concurs finalitza el 7 de juny a les 23:59 hores.

Els estudiants seleccionats rebran una beca de 2 setmanes per formar-se a Xina, on podran conèixer l'entorn dinàmic i global de Huawei en el seu país d'origen, així com la cultura de Xina.

En la passada edició, l'estudiant del Grau en Enginyeria Telemàtica, Judit Malé, va resultar guanyadora amb la presentació Open cities: Future cities for citizens. Si algun estudiant està interessat i vol saber més sobre la beca, Judit s'ofereix a donar informació més detallada de la seva experiència personal a la Xina (utilitza el formulari de contacte per demanar el seu e-mail).

En aquesta tercera edició del programa, han augmentat el nombre de beques de 15 a 20 i està dreçat a universitaris espanyols d'entre 18 i 24 anys que estiguin al 2n o 3r curs d'un grau d'enginyeria.

La beca inclou un curs de llengua i cultura a Beijing, visita a Hong Kong i un curs formatiu sobre telecomunicacions i recerca tecnològica, d’una setmana de durada, a la seu de Huawei, situada a Shenzhen. És una oportunitat per complementar i diferenciar el currículum a l'hora d'emprendre el futur professional i els aportarà una visió del funcionament d'una multinacional com Huawei, líder en el sector de les Tecnologies de la Informació i Comunicació.

Inscriu-te aquí!.

Més informació: