Dorm tranquil al tren! Estudiant de l'EETAC desenvolupa aplicació que et desperta abans d'arribar a l'estació

Fes clic per descarregar l'aplicacióL'estudiant de l'EETAC de Grau en Enginyeria Telemàtica, Albert Anguela ha desenvolupat, conjuntament amb un amic, una aplicació per a Android anomenada "Notdor" que activa una alarma abans que el tren arribi a la parada seleccionada per evitar que el passatger s'adormi.

Per detectar la proximitat de l'estació utilitza trigonometria i les coordenades de la ubicació de l'usuari adquirides fent ús de la connexió de dades. L'aplicació avisa quan el tren es troba entre 50 i 100 metres de la parada.

De moment, l'aplicació només funciona per a la línia R2 Sud de Rodalies, tot i que ja treballen per aconseguir incorporar totes les estacions de la xarxa catalana.

Per a més informació: