Resolució del Concurs de la Felicitació de Nadal de l'EPSC

Fotografia dels premiatsEl jurat del concurs de felicitacions nadalenques, format per Jordi Berenguer, director de l'EPSC, Francisco López Berbel, professor del Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria, Neus Negre, representant del PAS de Secretaria de Direcció, i Miguel Madrid, l'estudiant de l'EPSC representant de la Delegació d'Alumnes del Baix Llobregat, es va reunir el passat 12 de desembre per jutjar les 11 felicitacions rebudes, resultant guanyadora la presentada per l'estudiant d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació, David Garcia Gómez.

La nadala guanyadora d'aquest any 2008 és una animació  , fes clic a sobre de la captura de la imatge per veure-la:

Nadala guanyadora

El jurat, atenent a la qualitat de les obres presentades, va acordar declarar finalistes a les següents obres presentades per:

• Francesc Carnerero, PAS responsable de l'àrea digital de la biblioteca
Finalista felicitació nadal

• Humberto González, estudiant d'Enginyeria de Telecomunicació (2n cicle)
Finalista felicitació nadal

Aquesta última és un vídeo  , fes clic a sobre de la captura d'una de les seves imatges per descarregar-lo.

Podeu veure les nadales enviades per la comunitat EPSC al següent enllaç:

El jurat i la direcció de l'escola agraeixen la participació de tots els concursants, i espera que es pugui consolidar aquest concurs en futures edicions.