El Castell publica un reportatge sobre l'EPSC

La revista mensual de l'ajuntament de Castelldefels, elCastell, va publicar al seu número d'abril un reportatge on expliquen què és l'EPSC a partir d'una entrevista al director Jordi Berenguer.

A l'article, dividit en tres parts, es diu que l'EPSC és un centre educatiu i de recerca de referència estatal, europea i fins i tot mundial.

La primera part fa referència a l'àmbit educatiu. S'explica el funcionament típic de l'EPSC de fer grups de 40 alumnes que es divideixen en grups de 20 per a les classes de problemes i laboratori.

La segona part parla de la recerca. Es diu que els camps d'investigació al nostre centre són molt diversos però relacionats amb les telecomunicacions i l'aeronàutica. Per exemple, en Jordi Berenguer explica:

"l’any passat, l’Agència Espacial Europea va llençar el coet Rexus que incorporava un experiment sobre el comportament de fluids en condicions de microgravetat, dissenyat per estudiants i professors de l’escola".

Finalment, sobre l'àmbit social, es comenten projectes com Mart XXI, l'Aula Sènior UPC o l'ONG Telecos Sense Fronteres.