4t Concurs de relats breus de Hackers

Veure el flyer del 4t Concurs de relats breus de HackersEl Servei de Llengües i Terminologia, l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la UPC i l'IN3 de la UOC convoquen el 4t concurs de relats breus de hackers. Hi pot participar tota la comunitat universitària: professorat, estudiantat i personal d'administració i serveis. Hi ha tres premis de 900, 400 i 200 € per als tres millors relats.

Què és?
És un concurs que premia relats breus al voltant de la figura del hacker, les noves tecnologies i la cooperació en les xarxes informàtiques.

A qui s'adreça?
Informàtics, cibernautes, enginyers, editors, malalts d'Internet, fibers, telecos i, en general, a tothom amb ganes de millorar la xarxa.

Qui hi pot participar?
Qualsevol persona vinculada a una universitat catalana.

Què hi puc guanyar?
1r premi: 900 €
2n premi: 400 €
3r premi: 200 €

Què he de fer per participar-hi?
Escriure un relat i enviar-lo a través del formulari que trobaràs al web del concurs.

Fins quan?
Fins al 20 de juliol de 2007

Més informació
Consulta les bases al web del concurs o posa't en contacte amb el Servei de Llengües i Terminologia de la UPC:
www.univers.upc.edu/concursos/concurshackers