El Periódico publica un article del professor de l'EETAC Miguel Valero

Miguel Valero, professor de l'EETACEl Periodico ha publicat el dia 29 de març de 2011 un article del professor de l'EETAC, Miguel Valero, que porta per títol "Models docents a ritme de mambo".
El professor Valero és Catedràtic del Departament d’Arquitectura de Computadors de la UPC, ha estat cap d’estudis de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, subdirector de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UPC i director de l’EETAC. És una referent en innovació docent dintre i fora de la UPC .

Reproduïm un extracte de l'article:

"En aquest país qüestionem permanentment l’educació, fent i desfent, avançant dos passos endavant i un enrere, quan el model docent s’hauria de dissenyar amb perspectiva i coherència global, des de primària a la universitat, com si fos una carrera de relleus."

Podeu llegir la notícia sencera a: