Proclamació definitiva dels elegits i les elegides en Junta d'Escola i Claustre

Jornada electoral a l'EPSCDimecres dia 22 d'octubre els membres de la comunitat EPSC van poden elegir tots els seus representants de Junta d'Escola.

D'acord amb el calendari electoral aprovat per Comissió Permanent (Acord CP7-08/06), tota la comunitat EPSC, PDI, PAS i Estudiantat, adscrita a l'EPSC, va poder votar els membres electes del seu col·lectiu a Junta.  Després del període d'impugnacions als resultats provisionals, la composició actual de la Junta d'Escola és:

· Composició actual de Junta d'Escola

La Jornada Electoral va coincidir amb les eleccions de Claustre, on l'estudiantat de 1-2 cicles de l'EPSC va renovar els seus membres de Claustre.

Trobareu més informació a:

- Eleccions a la Junta d'Escola de l'EPSC (PDI, PAS , Estudiantat)

Campus Digital (Atenea) -> EPSC -> Informació institucional -> Eleccions a Junta d'Escola 2008/2009

- Eleccions a Claustre (PDI en formació UPC, PDI funcionari no doctor UPC, Estudiantat EPSC)

Votacions