El subdirector de Qualitat presenta el Sistema de Qualitat de l'EPSC a la Universitat de Burgos

El professor i Subdirector de Qualitat de l'EPSC, Jordi Hernández Marco, va presentar el passat 6 de novembre a la Universitat de Burgos el Sistema de Qualitat de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels, en el marc de la "Jornada sobre la implantación y gestión de un sistema de garantía interna de la calidad: el modelo de la Universitat Politècnica de Catalunya". El professor de l'EPSC i Vicerector de Personal acadèmic de la UPC, Enrique García-Berro, va presentar el model de la UPC. A més,  també va participar en la Jornada  el Director del Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat de la UPC, Santiago Roca.

La jornada estava destinada als membres de l'equip de Govern, als responsables de la direcció dels centres i als coordinadors de qualitat dels centres.

El sistema de qualitat de L’EPSC està certificat per la norma ISO 9001:2000. Des dels seus inicis, l'Escola ha esdevingut un centre pilot pel que fa a la seva metodologia docent i ha assolit importants resultats, que han merescut diversos premis al Sistema de Qualitat de l'EPSC.

Veure: Manual de Qualitat de l'EPSC.pdf

Veure: Díptic de la jornada sobre el sistema de qualitat de la UPC