Dos estudiants de l'EETAC prensenten els seus articles a la 5th International Conference on Research in Air Transportation (ICRAT)

Dos estudiants del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació de l'EETAC, en Ramon Dalmau Codina i l'Ivan García Vasco, han presentat cadascun un article de recerca a la 5th International Conference on Research in Air Transportation (ICRAT). L'article d'en Ramon Dalmau va rebre a més el premi al millor article de la sessió de Mediambient.

El congrés, organitzat conjuntament per Eurocontrol, SESAR, la FAA i la NASA, es va celebrar al campus de la Istanbul Technical University (ITU) a Istanbul, Turquia, entre el 26 i el 30 de Maig. Els treballs presentats són el fruit de sengles convenis de cooperació educativa en pràctiques en empresa, que els dos estudiants van realitzar al grup de recerca ICARUS de l'EETAC.

Les pràctiques de l'Ivan García van estar dirigides pel professor de l'EETAC Miguel Valero Garcia, del Departament d’Arquitectura de Computadors i l'antic professor de l'EETAC Luis Delgado (actualment investigador a la University of Westminster). Les pràctiques del Ramon Dalmau van estar dirigides pel professor de l'EETAC Xavier Prats, del grup de recerca ICARUS.

Actualment el Ramon Dalmau està acabant el seu projecte de final de grau al centre holandès per a l'aeronàutica i l'espai (NLR). El projecte està relacionat amb les pràctiques de cooperació educativa que l'estudiant va fer a l'Escola i amb el projecte FASTOP del programa CleanSky.

Els dos articles publicats a les actes del congrés són:

Dalmau, R. and Prats, X., 2014 (May), "How much fuel and time can be saved in a perfect flight trajectory? Continuous cruise climbs vs. conventional operations", Proceedings of the 5th International Congress on Research in Air Transportation (ICRAT), FAA/Eurocontrol, Istanbul (Turkey).

García, I., Valero, M., Prats, X. and Delgado L., 2014 (May), "Agent-based simulation framework for airport collaborative decision making", Proceedings of the 5th International Congress on Research in Air Transportation (ICRAT), FAA/Eurocontrol, Istanbul (Turkey).

Més informació: