El diari Avui entrevista a 3 alumnes de l'EPSC sobre la indústria aerospacial

Helegir, un dels projectes de la indústria catalanaEl diari "Avui" del dia 12 de juny va publicar un reportatge sobre la indústria aeroespacial a Catalunya on apareixen tres entrevistes curtes a estudiants i estudiantes de 3r de ET d'Aeronàutica de l'EPSC: Jordi Sarrado, Neus Colell i Laura Laguna.

El reportatge explica la distribució actual de la indústria aeroespacial a Espanya, en la qual Catalunya es veu bastant desafavorida. És per aquest motiu que desde l'administració i les empreses s'està fent un gran esforç per a canviar aquesta situació. Actuacions com el Pla d'aeroports de Catalunya o la construcció d'un hangar d'Iberia a l'aeroport del Prat són exemples d'aquests esforços.

Tot i això, el sector aeroespacial no és gens fàcil d'impulsar ja que requereix grans inversions que donen rendibilitat a llarg termini. Per això també es consideren indispensables la formació i les empreses d'I+D.

Llegeix la notícia sencera a: [12-07-09] La industria aeroespacial busca on aterrar, reportatge del diari Avui