"Premio Nacional de Fin de Carrera" per a una titulada de Telemàtica de l'EETAC

Noemí Arbós Linio ha guanyat el "Premio Nacional de Fin de Carrera" corresponent al curs 2009-10 per a les titulacions d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació (actualment graus), i en Luis Miguel Amorós Martínez ha quedat en quart lloc.

Aquest premi reconeix el millor expedient acadèmic en tot l'estat espanyol de totes les especialitats d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació. Tant la Noemí com en Luis Miguel són titulats de l'especialitat de Telemàtica, actual Grau en Enginyeria Telemàtica (Enginyeria de Xarxes i d'Internet), i recentment han finalitzat a l'Escola la doble titulació d'Enginyeria de Telecomunicació / MASTEAM.

Moltes felicitats! N'estem molt orgullosos!

La Noemí i en Luis Miguel van realitzar el seu Treball de Fi Carrera conjutament amb el professor Toni Oller del Departament d'Enginyeria Telemàtica. El treball va consistir en una recreació virtual de la nostra Escola que ja va ser notícia en aquesta Web.

A més, fruit del seu treball de fi de màster fet també conjuntament a la Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen / RWTH Aachen, van escriure un article de recerca, Enabling Rapid Prototyping of Reconfigurable MAC Protocols for Wireless Sensor Networks, que es va presentar al IEEE WCNC 2013 de Shangai.