Lectura de la tesi doctoral del titulat de l'EETAC Alberto González

Dimecres 26 de setembre, n'Alberto José González, titulat d'Eng. de Telecomunicació/MASTEAM i Eng. Tècn. de Telecomunicació, esp. en Telemàtica va fer la defensa de la seva tesi Doctoral,  que porta per "Contributions to the future media internet using service-oriented architectures".

La tesi ha estat dirigida pel professor de l'EETAC Jesús Alcober del Dep. d'Enginyeria Telemàtica.  El tribunal ha comptat amb la presència de Dae Young Kim, Catedràtic Chungnam National University (Daejeon, Korea) i Chairman del grup ISO/IEC JTC1/SC6 Future Networks.

Continueu llegint la notícia després del salt.

Els objectius d’aquesta tesis doctoral són l’exploració i la validació de diferents mecanismes per a permetre comunicacions més eficients de mèdia a la Internet del Futur (Future Media Internet), per assolir això es proposen noves arquitectures, conegudes com arquitectures orientades a serveis (SOA).

El professor Dae Young Kim és Catedràtic de la Chungnam National University (Daejeon, Korea), membre del Department of Information Communications Engineering i Chairman dins del grup ISO/IEC JTC1/SC6 Future Networks.

Per a més informació: