Fins el 16 de setembre - Beques per a estudiants de MASTEAM i MAST

La Generalitat de Catalunya convoca 8 beques per estudiants de MASTEAM i 2 beques per estudiants de MAST. El termini de presentació de les sol·licituds és des del dia 2 de setembre fins al dia 16 de setembre de 2013.

L'objecte d'aquesta convocatòria consisteix en l'atorgament de beques perquè les persones beneficiàries contribueixin a la seva formació en els àmbits acadèmics i contribueixin al procés de millora de l'aprenentatge dels estudiants universitaris, tant en temes d'atenció propera a l'estudiantat com en l'elaboració de materials de suport a l'estudi, mitjançant activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat per al primer semestre.

Més informació després del salt.

Les beques tenen una durada màxima de tres mesos i s'han de desenvolupar durant el primer semestre (o primer i segon trimestre) del curs 2013-2014. Les beques s'han d'iniciar el primer dia de mes.