Des del curs 2015-2016 s'impartirà a l'EETAC el nou Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i Dobles Titulacions dels àmbits Aerospacial i de les Telecomunicacions

Un nou grau en l'àmbit de l'enginyeria aeroespacial s'impartirà a l'EETAC des del curs 2015-2016: el Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials.

També es podran cursar aquestes Dobles titulacions, en 5 anys, amb accés des de preinscripció universitària sense cap prova addicional: Doble grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i doble grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i Enginyeria Telemàtica.

El nou Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials oferirà una formació multidisciplinària en enginyeria de sistemes aeroespacials. Donarà als estudiants un ampli coneixement en ciència i tecnologies aeroespacials, especialment en infraestructures aeroportuàries i d’aeronavegació, sistemes de transport aeri i de gestió del trànsit aeri. A més a més, oferirà la formació necessària per esdevenir un professional capaç de desenvolupar i integrar-se en projectes aeroespacials i de consultoria. La titulació constarà de dues mencions: la menció en Aeronavegació i la menció en Aeroports.

La notícia ha tingut un gran ressò mediàtic dins del col·lectiu UPC i en mitjans de comunicació com La Vanguardia.

A continuació podeu trobar les sortides professionals del Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials:

• Companyies aèries i empreses que operen en la gestió de la navegació aèria i del sector aeroportuari.
  • Organismes nacionals i internacionals de l’aviació civil i agències aeroespacials.
  • Petites i mitjanes empreses aeronàutiques.
  • Recerca i desenvolupament de tècniques o solucions innovadores per al sector aeroespacial.
  • Coordinació de projectes (anàlisi de viabilitat, pla director, avantprojecte, projecte constructiu) o estudis per a la construcció, explotació, operació i manteniment d’aeronaus i infraestructures aeronàutiques.
  • Verificació i certificació de vehicles, sistemes, materials i infraestructures aeroportuàries i d’aeronavegació.
  • Gestió aeroportuària (direcció d’aeroports, aeròdroms, heliports, gestió d’operacions, serveis de terra –handling–, seguretat operacional, etc.) i la seva interacció amb l’entorn (minimització del soroll i de la contaminació).
  • Redacció d’informes i assessorament tècnic.
  • Consultoria tècnica i econòmica.
  • Gestió d’empreses aeronàutiques.

Per a més informació:

La notícia als mitjans: