Una estudianta del DOCTA de l'EPSC rep el premi extraordinari de doctorat UPC

La Dra. Mercè Romero Gómez ha rebut el premi extraordinari de doctorat UPC 2006-2007 en l'Àmbit de Ciències per la seva tesi doctoral  titulada The Role of Invariant Manifolds in the Formation of Spiral Arms and Rings in Barred Galaxies. La tesi va ser dirigida pel professor Josep J. Masdemont i codirigida per Carles García Gómez i Evangelie Athanassoula i va ser realitzada dintre del programa de Doctorat DOCTA  (Doctorat en Ciència i Tecnologia Aeroespacial) de l'EPSC.

El premi se li va atorgar durant la sessió d'inauguració del curs acadèmic 2008-2009 de la UPC, en un acte presidit pel rector de la UPC, Antoni Giró,

per la comissionada per a Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Blanca Palmada, i pel president del Consell Social, Xavier Boixareu.

Més informació sobre el programa de doctorat DOCTA de l'EPSC aquí. També teniu a la vostra disposició: