El titulat de l'Escola Eduard Duran guanya l'accèssit al premi de la càtedra CMT-UPC

Eduard Duran

L’Eduard Duran,  titulat en Eng. Tècn. de Telecomunicacions, esp. Telemàtica, actual Grau en Enginyeria Telemàtica (Enginyeria de Xarxes i d'Internet)   i Eng. Telecomunicacions/MASTEAM va rebre, durant l'Acte de Graduació de la promoció 2011-2012 de l'EETAC, l’accèssit del premi Càtedra CMT-UPC  al millor PFC en l’àmbit de la regulació.

L’Eduard, va arribar a l'EETAC procedent de l’Escola Pia d’Igualada.  Amb un grup d’estudiants ha creat un operador local, Iguana Comunicacions,  que ofereix Internet  i telefonia a través de radioenllaç i fibra.

Continueu llegint després del salt.

El projecte de l'Eduard va comptar amb el suport d'una beca concedida també per la Càtedra CMT-UPC. El seu títol és Assessment on the deployment of FTTH networks.

Va ser tutoritzat per Francisco Javier Castillo, ex professor del Departament d'Enginyeria Telemàtica,  i dirigit per Irene Cortadelles, de la Comisión del Mercado de las Telecomunicaciones (CMT).