Beca de l'Aula Sènior d'Extensió Universitària de Castelldefels a estudiants de Grau de l'EETAC a càrrec

L'Aula Sènior d'Extensió Universitària de Castelldefels, ofereix una beca de 2400 € per cobrir la matrícula acadèmica de tot un any d'un estudiant de Grau matriculat a l'EETAC amb dificultats econòmiques i bon expedient acadèmic. Es considerarà un mèrit la implicació de l'estudiant en activitats de compromís social.

Més informació després del salt.

Si aquest es el teu cas, envia les teves dades a juan.carlos.aguado@upc.edu abans de divendres 20 de desembre amb la següent documentació:

• resum d'expedient acadèmic
  • certificat renda familiar si el tens (no imprescindible però prioritzarà
  • certificat de denegació de beca si és el cas (igualment no imprescindible i prioritzarà)
  • breu currículum vitae destacant les teves activitats de caire social

L'Aula Sènior d'Extensió Universitària UPC-Castelldefels és una entitat cultural que promou conferències, taules rodones, escola activa, sessions de cinefòrum, audiovisuals i viatges socio-culturals, activitats de noves tecnologies informàtiques i totes aquelles relacionades amb la transmissió de la cultura a la gent gran. La seva activitat nuclear són les conferències setmanals relacionades amb la ciència i la tecnologia, les arts, l’economia, la filosofia i la història, el medi ambient, la medicina, el dret…

Com escola donem molt valor a que, en una època de retallades tan dures, el col·lectiu de persones grans pensi en els joves i en ajudar-los per que puguin continuar formant-se. Sens dubte aquest es l'esperit que farà que entre tots puguem sortir endavant.