Dilluns 5 d'Octubre — Acte inaugural del curs acadèmic a l'EPSC

Inauguració del Curs Acadèmic 2009-10El Director de l'EPSC, Jordi Berenguer, i el Director de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB), Joan Oca, així com gran part de la comunitat EPSC (PDI, PAS i estudiantat) han assistit a l'acte acadèmic d'Inauguració del Curs Acadèmic 2009-10 en el Campus del Baix Llobregat, dilluns 5 d'octubre. L'acte s'organitza cada any per una de les dues escoles del Campus i aquest any ho ha fet l'EPSC.

La lliçó inaugural, “Coneixements estratègics i compromís polític nacional ", ha estat a càrrec de l'Honorable Sr. Jordi Ausàs i Coll, conseller de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya. A més, l'acte ha comptat amb la presència del vicerector de la UPC, Sr. Enrique García-Berro Montilla com a rector en funcions, i del Sr. Joan Sau i Pagès, alcalde de la ciutat de Castelldefels.

Durant l'acte d'inauguració, s'ha fet entrega de l'insígnia de l'EPSC a l'ex-director i professor de l'EPSC José Luis Andrés Yebra. Per a finalitzar l'acte, la Coral del Campus del Baix Llobregat ha cantat l'himne universitari "Gaudeamus Igitur" i el Pandur Andandori.

Més informació al web del Departament de Governació i Administracions Públiques.

Inauguració del Curs Acadèmic 2009-10