Vols assistir al teu primer congrés? EUNICE 2009: La internet del futur

EUNICE 2009El professor Sebastià Sallent del departament d'Enginyeria Telemàtica de l'EPSC, com a co-president del Congrés internacional EUNICE 2009: La internet del futur,  convida a tota la comunitat de l'Escola, i ben en particular als joves investigadors en l'àmbit de la telemàtica i les telecomunicacions en general, a assistir com a oients i/o participar activament en el congrés, enviant articles que descriguin treballs de recerca derivats dels seus TFCs, PFCs o PFMs.

La temàtica del congrés se centra en l'arquitectura, protocols i serveis de la Internet del futur. Es  presentaran les últimes contribucions en temes com la mobilitat, les xarxes d'accés d'última generació, els serveis audiovisuals avançats sobre IP, les xarxes òptiques d'alta capacitat i els aspectes socioeconòmics i regulatoris. Es comptarà amb ponències d'experts com ara els professors Ángel Lozano (Columbia University) i Michela Meo (Politecnico di Torino), entre d'altres.

Diversos professors de l'EPSC  membres del grup de recerca de la UPC Disseny i Avaluació de Xarxes i Serveis de Banda Ampla (BAMPLA), Sebastià Sallent, David Remondo, Frederic RaspallDavid Rincón, participen en l'organització del congrés que  tindrà lloc a Barcelona del 7 al 9 de setembre.

Els estudiants i les estudiantes de l'EPSC gaudiran d'accés al congrés a preu molt reduït.

Més informació sobre el congrés a: http://www.nets.upf.edu/eunice09/