Els professors de l'EPSC Jordi Hernández i Francesc Josep Sánchez participen a la Jornada d'Innovació Docent UPC

El passat dijous 11, continuant amb les accions per a promoure la innovació docent a la UPC, l'ICE va organitzar un any més la Jornada d’innovació docent UPC del mes de febrer. En aquesta jornada es presenten resultats dels projectes de millora de la docència desenvolupats per professorat de la nostra universitat, alhora que es donen a conèixer les darreres actuacions i iniciatives que s’estan impulsant en el marc del projecte RIMA (Recerca i Innovació en Metodologies d’Aprenentatge).

S’ha invitat particularment a presentar resultats a aquell professorat de la UPC que ha rebut ajuts en els últims anys, ja sigui de la UPC per a la millora de la docència o de l’AGAUR per a la millora de la qualitat docent i pugui no haver tingut ocasió de presentar-ne els resultats en jornades anteriors.

El professor de l'EPSC Jordi Hernández, del departament de Teoria del Senyal i Comunicacions, va impartir un dels seminaris que es realitzà durant la Jornada d'Innovació Docent UPC 2010. El tema del seu seminari fou: Com fer un diagnòstic de la meva assignatura, l’autoavaluació i l’auditoria com a eines.

El professor Francesc Josep Sánchez, del departament de Enginyeria Electrònica, també va impartir un seminari titulat: La introducció del portafoli d'aprenentatge de l'estudiantat.