Dijous 15 d'abril - Cooperació a Nicaragua des del CBL

Alfred Causi durant la seva presentacióDijous 15 d'abril a les 15h

L'acte Cooperació a Nicaragua des del Campus del Baix Llobregat, va tenir lloc a la Sala de Graus de l'ESAB i comptà amb la presència del Cònsol de Nicaragua a Barcelona per a la seva inauguració.

Aquest event tenia per objectiu mostrar una part de les activitats de cooperació universitària que es duen a terme des del Campus del Baix Llobregat de la UPC, principalment per part de l'organització Telecos sense Fronteres (EPSC) i el programa Agricultura per al Desenvolupament (ESAB).

També es van presentar diverses perspectives d'aquesta cooperació a partir de les experiències sobre el terreny de diversos estudiants i titulats de l'ESAB i l'EPSC (vegeu notícia) com n'Alfred Causi, que apareix a la foto superior en un moment de la seva presentació, i Joan Melià, de Telecos Sense Fronteres.

A l'acte van assistir diverses personalitats. A la foto de sota, d'esquerra a dreta, hi ha: la Regidora de Castelldefels d'Educació, Pau i Solidaritat, Lourdes Carreras; el director de l'ESAB, Joan Oca; el delegat del rector al CBL, Daniel López; el cònsol honorari de Nicaragua a Barcelona, Francisco Neira; i el director de l'ESPC, Jordi Berenguer.

Presentacions de Telecos sense Fronteres sobre el projecte:

Presentacions de Agricultura per al Desenvolupament sobre el projecte: