Estudiants de l’EETAC participen en un projecte de l'ONG Telecos Sense Fronteres

Els estudiants de l’EETAC d’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. en Telemàtica Jesús Benavides i Macarena Palau participen en la fase VI del projecte de TSF de Telemedicina a Nicaragua, en la que  es vol connectar la zona de Monkey Point amb la xarxa de l’hospital més proper.

TSF és una associació nascuda a l'Escola i que compte amb el seu suport, material i també docent, en forma de direcció de projectes d'assignatura o fi de carrera que després són aplicats sobre el terreny.

L'objectiu general és que proporcionar eines per a que la regió millori el seu nivell sanitari i conegui els avantatges de l'aplicació de les TIC en els seus processos, gestions i vida quotidiana.

En aquesta fase del projecte, també es vol assegurar un millor ús, funcionament i autonomia del sistema, ja sigui a nivell de formació com també de control del mateix.

Per a més informació sobre aquest projecte en concrect i de TSF en general consulteu el seu blog:

Altres notícies relacionades: