Un estudiant de l'EETAC d'ERASMUS a Noruega

Jean Marc durant la seva estada a NoruegaEn Jean Marc Lloveras titulat en Eng. Tec. Telecomunicació, esp.  Sistemes de Telecomunicació i estudiant Eng. Telecomunicació/MASTEAM gaudeix d’una beca del programa de mobilitat ERASMUS a Noruega.

En Jean Marc es troba a la ciutat de Trondheim, Noruega, des del 9 d'agost, on està fent el projecte de fi de carrera (PFC) a la Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), enfocada a estudis científics i tècnics.

El PFC el duu a terme en col·laboració amb una empresa privada, Nordic Semiconductors, i consisteix en estudiar com millorar un chip RF per maximitzar el "throughput" amb una mínima latència.

En Jean Marc no ens pot explicar gaire sobre el seu projecte ja que l’empresa està a punt de publicar aquest nou chip i la confidencialitat és important.

Ens explica que la majoria d’estudiants que estan a la NTNU amb mobilitat realitzen el PFC a part d’algunes assignatures.