36.000€ en joc a la II Competició Nacional d'Enginyeria BEST-gmv

BEST-gmvEls pròxims dies 11, 12 i 13 de març tindrà lloc la fase local de la II Competició Nacional d'Enginyeria BEST-gmv al Campus Nord de la UPC. L'estudiantat que vulgui participar només ha d'enviar el seu CV a través de la pàgina web de la competició: www.BESTspain.es/competicion.  Un total de 36.000 € estan en joc!

La competició es divideix en tres categories diferents: Case Study Tecnològic, Case Study de Negocis i Team Design. En totes elles, equips formats per estudiantat de la UPC faran ús de les seves habilitats tècniques, socials i comunicatives per dur a terme diferents tasques en un temps determinat.

Què hi pots guanyar?

A més a més de l'experiència a nivell personal i professional, podràs guanyar fins a 2000 € per categoria en la ronda local. Els guanyadors participaràn a la Final Nacional, que tindrà lloc a Valladolid, i tindràn la possibilitat de guanyar fins a 4000 € per cada categoria.

Per a més informació, visita la mateixa pàgina de la competició, o bé www.bestbarcelona.eu.org. També pots posar-te en contacte amb nosaltres: barcelona@best.eu.org.