Les ments de 13 nois i noies de Badalona brillaran al Campus del Baix Llobregat

Avui dia 17 de juny 13 nois i noies de Badalona que enguany han acabat el primer de batxillerat de ciència i tecnologia amb notes superiors al 7 de mitjana visiten el Campus del Baix Llobregat per fer un primer tast de la universitat i conèixer de prop els estudis i la recerca que des de l’EPSC i l’ESAB es duen a terme.

Aquesta iniciativa que rep el nom de “Ments Brillants” ha estat una iniciativa de la Regidoria d’Educació de Badalona i del Pla de Promoció de la UPC, i s’ha dut a terme en el marc del Projecte de Foment de les Vocacions Científiques del CBL.

Durant tot el dia d’avui coneixeran de prop què vol dir treballar en el món de l’enginyeria al s.XXI i podran conèixer de prop i de manera pràctica projectes tan emblemàtics com el Picorover, i línies de recerca en aqüicultura i tècniques de reproducció in-vitro d’espècies vegetals. A més a més visitaran FuturEco i Mediacat, per conèixer els principals projectes en els que treballen.

El projecte està coordinat pels professors Jordi Gutiérrez i Lourdes Reig, amb el suport de l’Àrea de Relacions Externes del Campus i de nombrós professorat i investigadors de les dues escoles.