Multitudinària presentació del Centre Internacional de Formació de Controladors de Trànsit Aeri de l'EETAC

El dijous 11 d'octubre a la Sala d'Actes de l'EETAC es va omplir per la presentació del Centre Internacional de Formació de Controladors de Trànsit Aeri de l’EETAC.

La primera part de l'acte, presidida pel Director de l’EETAC, Jordi Berenguer, va comptar amb la presència del Sr. Àlex Bachs, Director general d’Aèria Inversions Aeronàutiques, Sr. Philip Hughes, Director Technology & Training de l’Irish Aviation Authority, Sr. John McKenzie, Manager Airways Training Sales d’Airways New Zealand. Es va detallar el projecte de formació i les entitats participants, concloent amb un vídeo -que podeu visualitzar després del salt- dels simuladors en 3D que utilitzaran els estudiants d'aquest programa de formació.

La segona part va ser presidida pel Rector Mgfc. de la UPC Antoni Giró i va comptar amb la presència del Sr. Damià Calvet, secretari de Territori i Mobilitat del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Sr. Claudi Alsina, Secretari del Consell Interuniversitari de Catalunya i Sra. Sònia Corrochano, Directora de l’Aeroport de Barcelona. Tots ells van expressar el seu ferm suport al projecte, considerant-ho estratègic, i van felicitar als responsables de la iniciativa per la seva posada en marxa.

Trobareu el vídeo de la presentació i altre material gràfic després del salt.

Fotografia de Ramon Josa

Per a més informació: