L'equip d'estudiants de l'EPSC guanya la I Competició Internacional de CanSat LEEM-UPM en la categoria Rocket Telemetry

VeEspa TEAML'equip d'estudiants de l'EPSC VeEspa TEAM ha estat el guanyador de la categoria Rocket Telemetry en la I Competició Internacional de CanSat LEEM-UPM que es va celebrar a Madrid els dies 10, 11 i 12 d'abril de 2008.

Per haver obtingut aquest primer premi de la categoria Rocket Telemetry, l'equip ha estat seleccionat per dissenyar el subsistema de Comunicació i Telemetria per a les diferents famílies de coets que desenvolupa la divisió de Coets de Sondeig del LEEM (Laboratorio para Experimentación en Espacio y Microgravedad).

VeEspa TEAM

L'equip està format per els estudiants Didac Zurita Piñol, Jordi Bracke Manzanares, Carlos Diaz Moreno i Sebastián Nicolás Zicarelli de la Doble Titulació, E.T.T. especialitat en Sistemes de Telecomunicació i E.T.A. especialitat en Aeronavegació, i l'estudiant Arnau Mata Llenas de la titulació d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions.

Van participar al concurs equips de:

• La Universidad Politécnica de Valencia.
  • La Universiti Industri Selangor D. E. (Malaisia).
  • La Universidad de Sevilla.
  • La Universidad Politécnica de Madrid.
  • La Universitat Politècnica de Catalunya.

Enllaços d'interès:

- Dos equips d’estudiants d'aeronàutica i de telecomunicacions de la UPC guanyen el I Concurs Internacional CanSat

- Alumnes de l'EPSC participaran a la I Competició Internacional de CanSat LEEM-UPM