Sabies que la matrícula de l'EPSC t'hagués pogut sortir gratis formant part del PROFEDI??

PROFEDIEl Programa de Formació d'Estudiants en Departaments i Instituts de la UPC (PROFEDI), permet a l'estudiantat incorporar-se a Departaments i Instituts d'aquesta Universitat per seguir plans de treball proposats pels professorat. L'objectiu és la formació personalitzada en recerca i desenvolupament. Les estudiantes i els estudiants que hi participen poden obtenir reconeixement de crèdits de lliure elecció i ajuts a la matrícula.

L'última oferta de temes es va plantejar el juny 2008 i els becaris PROFEDI van començar el setembre 2008, per tant, tots van estar el QT treballant-hi i han tingut la matrícula del QP gratüita.

A continuació podeu veure la llista dels temes presentats pel professorat de l'EPSC i l'alumnat que hi treballa:

- Xarxa de sensors sense fils per a la monitorització ambiental del Campus del Baix Llobregat
Tutor: Manel Gasulla Forner
Vacant

- Piezoelectricitat del vent

Tutor: Àngel Cuadras Tomàs

Alumna: Victòria Júlia Ovejas

- Disseny i implementació de la càrrega útil d'un coet de sondeig

Tutor: Ricard Gonzalez Cinca

Alumnes: Laura Duarte (Ing. Tec. Aero) i Beatriz Gallardo (MAST)

- Diseño y puesta en marcha de un banco de pruebas de medidas radio sobre fibra

- Medidas de retardo de grupo a frecuencias ópticas

- Simulación de sistemas Radio sobre Fibra

- Técnicas de linearización de enlaces ópticos preamplificados

- Modelado de moduladores electro-ópticos

Tutor: Maria Concepción Santos Blanco

Alumnes: Patricia Romero i Arnau Nogué

- Planificació topologia de xarxa i desplegament DVB-T2 i DVB-SH

Tutor: Silvia Ruiz Boque

Alumne: Carlos López Arranz

- Futura Xarxa Audiovisual Integrada

Tutor: Silvia Ruiz Boque

Alumne: Carlos Enrique Herrero

- Desarrollo de un plan de vuelo para pruebas de UAVs

Tutor: Jorge Ramírez Alcántara

Vacant

Si vols participar en el programa PROFEDI el proper curs, ja pots anar a consultar al professorat amb qui t'agradaria fer recerca, per a començar a preparar-te un pla de treball a mida per a la propera convocatòria!

Més informació a: http://www-ice.upc.edu/formacio_departaments.htm