El director de l'Escola participa al debat "Jovenes Telecos" del programa "Para Todos La 2"

El Director de l'Escola al programa "Para todos la 2"El passat 9 de novembre el director de l’Escola, Jordi Berenguer, va participar en el debat del programa Para todos La 2 (La  2 de TVE), Los jóvenes “Telecos”.

El nostre director explicava les capacitats i la bona formació amb la que surten preparats els Graduats i els Enginyers en Telecomunicacions d’Espanya i en especial a l’Escola. Actualment, en aquest sector, l’atur és només d’un 5% a l’Estat espanyol.

Si voleu veure el vídeo de l'entrevista continueu llegint després del salt.

El 10% dels titulats en Telecomunicacions són emprenedors, el doble de la mitja espanyola, però només 1 de cada tres joves que vol emprendre acaba finalitzant el procés, això vindria relacionat amb les poques facilitats que es donen a Espanya per aconseguir-ho (se situa en la posició 136 del Rànquing de països que faciliten l’emprenedoria). Tot i així les barreres tecnològiques han disminuït, ara es necessita menys infraestructures i equipament.

El director explica que les tecnologies de la informació són imprescindibles en el món actual,  i per tant el desenvolupament i gestió de les tecnologies de comunicacions.