Dimarts 12 de Maig - Prepara't pel concurs: The University Challenge

El pròxim dimarts 12 de Maig a les 15 hores i a la Sala d'Actes, tindrà lloc a l'EETAC un Workshop organitzat pel professor Jaume Sanz (MAIV) i pel professor Joan Olmos (TSC), per donar a conèixer el concurs The University Challenge, que forma part de la European Satellite Navigation Competition (ESNC 2015). Entre els ponents hi haurà l'Andreas Dippelhofer (AZO), l'Armengol Torres (NewSpace) i en Jorge Fuentes (ESA BIC Barcelona).

Aquest concurs dóna l'oportunitat a estudiants i investigadors de qualsevol camp d'estudi, de demostrar la seva creativitat esperit emprenedor, alhora que l'obtenció d'alguns contactes comercials valuosos. Cal proposar nous usos potencials per a la navegació per satèl·lit en qualsevol àrea, des de la logística i l'atenció sanitària fins a les aplicacions mòbils. Podreu començar a treballar en la vostra idea amb antelació i aprofitar el Workshop per comentar i millorar la proposta amb els experts.

Click here for English version.

European Satellite Navigation Competition ESNC

És un concurs d'idees internacional que cada any reconeix les millors idees en el camp de la navegació per satèl·lit. Des de les empreses i instituts de recerca als estudiants i altres persones independents, qualsevol és lliure d'entrar-hi. L'únic que importa és la teva idea! Es poden guanyar importants premis. Per obtenir més informació, visiteu www.galileo-masters.eu.

ESNC ha estat a la recerca de les millors idees d'aplicacions per a sistemes de navegació mundial per satèl·lit (GNSS).

La borsa de premis d'aquest any és per un valor d'1 milió d'euros, inclòs diners en efectiu, la incubació de negocis, formació, consultoria de patents, creació de prototips i suport a la comercialització i la publicitat dins de xarxa líder de navegació per satèl·lit del món. Per a més informació, feu click aquí.

Les idees poden ser presentades a la ESNC 2015 fins al 30 de Juny.

Agenda del Workshop a l'EETAC:

• 15:00 Welcome to the attendants (Auditorium)
  • 15:05 ESNC University Challenge – application examples & how to participate (A. Dippelhofer, AZO)
  • 15:25 ESNC Regional Prize (A. Torres, NewSpace)
  • 15:45 Presentation of ESA's incubator at UPC, the ESA BIC Barcelona (J. Fuentes, Barcelona Activa)
  • 16:05 Coffee break (offered by UPC - Room 028a)
  • 16:20 Group work/brainstorming (Room 028a)
  • 18:00 Presentation of draft thoughts from participants and discussion

Més informació: