Del 17 al 19 de juny a l'EPSC — International Workshop on Structural and Mechanical Properties of Metallic Glasses

metallic GlassesDel 17 al 19 de juny  tindrà lloc a l'EPSC el congrés International Workshop on Structural and Mechanical Properties of Metallic Glasses.

La inauguració tindrà lloc el dia 17 a les 9 del matí a l'aula 001 de l'EPSC per part del Professor Inoue, rector de la Universitat de Tohoku, una de les universitats més importants de Japó.

El professor de l'EPSC Daniel Crespo forma part del comitè científic d'aquest congrés. A més, altres professors de l'EPSC del departament de Física Aplicada com Pere Bruna o Jorge Serrano, així com Josep Ignaci Rojas, col·laboren enl'organització del congrés com a membres del comitè local del congrés.

Durant tres dies, líders en aquest camp compartiran el seus últims avenços de recerca amb col·legues més joves, en un ambient informal.

Si n'estàs interessat, el registre s'ha de realitzar abans del 15 de juny mitjançant la pàgina web del congrés IWMG09 on també podeu trobar-hi el programa complet del IWMG09.