Setmana de la Ciència: Campanya Cafè Just —18 i 19 de novembre—

Café JustSETEM, amb la col·laboració del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) i l'oficina d'Agricultura pel Desenvolupament (ApD), s'apropa a l'EPSC i l'ESAB amb una Campanya que promou l'acció de l'estudiantat i altres col·lectius universitaris per a sol·licitar que s'inclogui cafè de Comerç Just a la cafeteria del Campus.

Dimarts 18 i dimecres 19 de novembre presentaran a la cafeteria del Campus del Baix Llobregat de 9.30 a 11.30h, la nova web, http://demanacafejust.org , on es pot descobrir com es reparteixen els beneficis del cafè i es pot actuar a través d'una acció on line per a demanar que la Universitat consumeixi cafè just.

Dimecres 19 de Novembre, a les 11:30h, el SETEM convida a veure la pel·lícula Blackgold a la Sala Graus de l'ESAB, per a descobrir a través del cinema els diferents actors implicats i la complexitat de la cadena productiva i comercial del cafè: des del poder de les multinacionals, passant per la imposició de preus a les Borses internacionals, a l'organització de cooperatives de caficultors que aposten pels criteris del comerç just i l'agricultura sostenible.

Café Just

FECYTMinisterio de Ciencia e Innovación