Dilluns 14 de juliol - Sessions informatives per als estudiants de nou ingrés

Per aconseguir més informació sobre els estudis i sobre el procediment de matrícula, heu de venir a una de les sessions informatives que es faran el dia 14 de juliol al matí, a la Sala d'Actes (C4-001) de l'EETAC.

Aquí trobareu la informació de com arribar a l'Escola. També podeu fer una visita virtual per l'EETAC i el nostre Campus o portar informació al mòbil amb el software lliure LAYAR.

Després del salt trobaràs els horaris de les sessions informatives.

1a. Si vols matricular-te als Graus en Enginyeria Aeronàutica, Aeronavegació o Aeroports, cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 10:30 a 11:30 hores.

2a. Si vols matricular-te als Graus en Enginyeria de Telecomunicació, Sistemes de Telecomunicació o Telemàtica, cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 11:30 a 12:30 hores.

També ens trobaràs a FacebookTwitter, Google+ i YouTube. Ah! Ja has visitat el nostre bloc de divulgació #bitsquevolen?

Informació relacionada: