L'Alteraid Beast guanyador del 'hackaton' de Nokia al Mobile World Congress 2013

L’equip Alteraid Beast ha estat el guanyador del ‘hackaton’ de Nokia en la categoria IdeasProject Ideas celebrat al WIPJam el passat 28 de febrer al Mobile World Congress 2013.

L’equip està encapçalat pel Juan López professor del departament Arquitectura de Computadors i un dels fundadors de la spin-off de la UPC Alteraid, els investigadors del Departament d’Enginyeria Telemàtica Alex Albalà (titulat d’ETT, esp. en Sistemes de Telecomunicació i MASTEAM) i Marc Bajet i el titulat d'ETT, esp. en Telemàtica i estudiant de MASTEAM Santi Pérez.

L’equip també va contar amb la col·laboració des de l’EETAC de  Rubén Gómez, titulat d’ETT, esp. en Sistemes de Telecomunicació i estudiant de MASTEAM, que va fer el disseny gràfic on-line.

Moltes felicitats a tots ells! Trobareu més informació després del salt.

L’equip Alteraid Beast per participar al “hackathon” del MWC'2013. De tots els patrocinadors i categories van escollir IdeasProject de NOKIA, una categoria que premia la innovació en aplicacions mòbils d’última generació.

L’equip va desenvolupar una aplicació amb el nom “PhotoShare” amb la finalitat de compartir imatges ràpidament segons l’espai i el temps, és a dir, tots els usuaris que tenen instal·lada aquesta aplicació són capaços de compartir i veure totes les fotos que es fan en un radi determinat i en un temps determinat. Cada integrant de l'equip va rebre un Nokia Lumia 920 com a premi.

Actualment tots els integrants del l'equip estan treballant conjuntament en projectes de recerca, desenvolupament i innovació a nivell nacional i europeu amb la UPC en temes de aplicacions mòbils, eHealth, aplicacions multi plataforma i embedded.