Fins el 22 de gener - Beques per estudiants de MAST i MASTEAM

S'obre la segona convocatòria de beques per estudiants dels màsters de l'Escola. Es disposa de 4 beques per estudiants de MASTEAM i 1 beca per un estudiant del MAST.

Els estudiants beneficiaris de la beca realitzaran activitats acadèmiques dirigides, de suport al professorat de màster.

La durada de la beca és de 3 mesos, de l'1 de març al 31 de maig. L' import és de 406,09 euros/mes bruts amb una dedicació de 32 hores mensuals.

Més informació després del salt.

Els estudiants interessats han de sol·licitar directament la beca a l'AGAUR ABANS  del 22 de gener. Totes les beques són del tipus A. En la sol·licitud s'ha d'afegir l'expedient acadèmic dels estudis previs, la nota mitjana i un breu CV. Els estudiants becats durant el quadrimestre de tardor es poden tornar a presentar.

Més informació: