Lliurament dels Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2013

El passat dimecres 5 de juny a les 17h es va celebrar l'acte de lliurament dels Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2013. Aquest guardó es va donar als millors classificats en cada nivell entre els participants al Concurs internacional de matemàtiques Cangur al Campus del Baix Llobregat. És la primera vegada que l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte va comptar amb la presència del Sr. Antoni Giró, rector de la UPC, del Sr. Antoni Castellà, secreatri d'Universitats i Recerca, i del Sr. Daniel Bosch, membre de la Societat Catalana de Matemàtiques.

Trobareu la llista de premiats després del salt.

Llista de premiats:

• Nivell 1 (3r ESO) Inma Villanueva Baxarias del centre Pineda de L'Hospitalet de Llobregat (lloc 11 del total de Catalunya)
  • Nivell 2 (4t ESO) Alberto Hernández Ciprés del col·legi Llor de Sant Boi de Llobregat (lloc 14 del total de Catalunya)
  • Nivell 3 (1r Batxillerat) Alex Rovira Rincón del centre Sagrada Família de Gavà (lloc 56 del total de Catalunya)
  • Nivell 4 (2n Batxillerat) Ariadna Claparols Cuquejo del centre Pineda  de L'Hospitalet de Llobregat (lloc 64 del total de Catalunya)

Notícia relacionada: