16-18 maig - Curs de la professora Maryam Roshanaei a l'EETAC

Maryam RoshanaeiLa professora Maryam Roshanaei, de l’Universitat de Greenwich,  farà un curs de 10 hores a l’EETAC, adreçat als estudiants del  5A de l'Enginyeria de Telecomunicació i MASTEAM.

El curs tindrà lloc de 15h a 19h de dilluns 16 a dimecres 18 a l'aula C4-027B.

L’objectiu del curs és donar una visió del software de simulació de xarxes Opnet aplicat a diferents tecnologies que estan en el curriculum dels plans d’estudis habituals de graus i masters de l’àmbit similar a la telemàtica.

Està adreçat als estudiants del  5A, de forma que els ajudi a entendre millor els conceptes que hi ha darrera de protocols d’encaminament, com ara RIP, OSPF i BGP, les polítiques de cues, RSVP, tecnologies wireless, com ara WLAN i xarxes mòbils wireless, i finalment Ethernet. També va adreçat als profesors que estiguin pensant en incorporar aquest software de simulació de xarxes a les seves assignatures.

Als estudiants se’ls hi ha proporcionat un material per treballar previ a l’inici del curs, per tal d’arribar-hi amb una experiència bàsica. Aquest material consiteix en:

·         Introduction to OPNET (Lecture notes)

·         Complete Instruction to download free version of OPNET

·         Tutorial ( Student must complete the following tutorials before start of Monday 16th May)

o   Small Internetwork

o   LAN Modelling

o   Switched LANs

El calendari de les sessions és el que apareix en la taula.  El laboratori on es portarà a terme les sessions és el laboratori habitula de DXAT, C4-027B.

Monday

Tuesday