2a Jornada de la TDT a Catalunya

2a Jornada de la TDT a CatalunyaEl proper dia 11 de març se celebra la 2a Jornada de la TDT a Catalunya, organitzada pel Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya (COETTC), amb el suport de la Secretaria de Mitjans de Comunicació del Departament de Cultura i mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.L'objectiu és el d'apropar i presentar com s'està fent el desplegament de la TDT al nostre país des del punt de vista de tots els actors de la cadena de valor que hi intervenen. També s'analitzaran, des de la visió de l'usuari, les noves solucions que s'estan oferint com a alternativa al model clàssic: alta definició, televisió a la carta, televisió de pagament, etc.

Les INSCRIPCIONS SÓN GRATUÏTES i es poden fer mitjançant el web del Col·legi: www.coettc.com

Fes clic per veure el Programa de la Jornada en format pdf.