Dilluns 20 de Juliol — Sessió informativa per a l'estudiantat de nou ingrés de 1r cicle i de Grau

Presentació dels estudis pels nous alumnesSi vols aconseguir més informació sobre els estudis de primer cicle i grau  i conèixer el procediment de matrícula,  vine a les sessions informatives que es faran el dilluns 20 de juliol a l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels  (EPSC).  Les sessions informatives tindran lloc a l'aula 028 de l'EPSC que està situada a la planta baixa de l'edifici principal C4.

1a sessió. Si vols matricular-te al Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació o al Grau en Enginyeria Telemàtica cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 9:00 a 10:30 hores.

2a sessió. Si vols matricular-te a l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 10:30 a 12:00 hores.