Dijous 15 de maig - Fòrum Aerotelecom 2014 a l'EETAC

Dijous 15 de maig se celebra la 4a edició del Fòrum Aerotelecom a l’EETAC. El fòrum és un esdeveniment anual organitzat per l'estudiantat de l’EETAC amb la voluntat d'apropar els alumnes a les empreses dels sectors aeronàutic i de telecomunicacions.

L’objectiu del fòrum és conèixer millor les empreses i les institucions dels àmbits TIC i del món de l’aeronàutica. També té com a propòsit l'establiment de relacions amb estudiants i professors per facilitar la realització de pràctiques en empresa, el treball fi de carrera o fins i tot per establir vincles per a un futur contracte professional.

Al llarg de tot el dia hi haurà presentacions, taules rodones organitzades des dels col·legis i associacions professionals, així com estands on les empreses atendran personalment els estudiants.

Les empreses i instituts de recerca que participen en aquesta edició són: Deloitte, ITAerea, AERTEC, Vueling Airlines, CIMNE, ESA BIC Barcelona, SEAT, Hemav, Zero2Infinity, Airbus Group, Servo Motors Adjust, Hydrometeorological Innovative Solutions, SATCONXION, ICFO, EVERIS, Quadcopter Internacional, Wayna, Aprocta, Aeropuerto de Barcelona - El Prat i IASEC.

Els organitzadors del Fòrum Aerotelecom són: Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), l'Associació d'Estudiants Aeronàutics de Catalunya (AEAC), Parc UPC, el Parc Mediterrani de la Tecnologia, Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació, Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics Aeronautics (COITAE), Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya (COETTC) i el Grup Soteras.

Més informació:

Edicions anteriors: