Dilluns 28 d'octubre - Conferència del professor Ben Schafer de l'Universitat Politècnica de Hong Kong

Ben Carrion SchaferEl dilluns 28 d'octubre a les 12h el professor Ben Schafer de la Universitat Politècnica de Hong Kongfarà una conferència a la sala d'actes (001) de l'EETAC. En aquesta conferència, donarà a conèixer les beques predoctorals i de doctorat que ofereix la Universitat de Hong Kong.

És una activitat dirigida a tota la comunitat EETAC, especialment a tots els estudiants d'últim curs dels graus i dels màsters.

Trobareu més informació després del salt.

La Universitat Politècnica de Hong Kong (The Hong Kong Polytechnic University) convida als estudiants de l'últim curs de carrera a l'especialitat d’enginyeria a presentar-se al "PhD fellowship 2014/2015" per realitzar el doctorat a partir del pròxim curs acadèmic (2014/2015). La data límit per presentar sol·licitud és el 2 de Desembre del 2013.

La beca inclou les taxes de matriculació i un salari mensual de $20,000 HKD/mes (~2,000 Euros/mes) a més a més de 10,000 HKD/any (~1,000 Euros/any) per conferències i despeses relacionats amb el projecte de investigació. El professor Ben Schafer també visitarà l'EETAC per informar directament sobre com accedir a aquestes beques i respondre qualsevol dubte o pregunta.

Més informació: