Dimarts 14 de febrer - Taula rodona sobre voluntariat

logo de voluntareL'acte tindrà lloc a les 16h a la Sala 004 de l'Edifici Campus. Es planteja com un punt de trobada de diverses formes d'entendre i exercir el voluntariat, i en particular el voluntariat corporatiu.

L'iniciativa conjunta "Voluntare" serà introduïda per representants de Telefònica i Endesa. A part, un representant del Grupo Leche Pascual donarà una visió de pràctica del voluntariat corporatiu. Per part de l'Escola hi haurà la presència de la sotsdirectora de Planificació i Avaluació de l'EETAC, Dolors Royo i un representant de Telecos Sense Fronteres.

El pes central de les exposicions recaurà sobre les tres persones esmentades. Altres opcions d'exercici del voluntariat amb presència seran algunes específicament dirigides a la cooperació per al desenvolupament i/o a ambients de joventut i/o a l'àmbit acadèmic.

El món del voluntariat social serà exhibit de la mà de l'Associació Internacional del Voluntariat. Directius universitaris també hi seran presents, en particular de l'EETAC, ens que acull l'acte, així com persones vinculades a la Càtedra UPC - ENDESA RED "Victoriano Muñoz Oms", ens que ha  organitzat l'acte. Es tracta, més que d'un acte obert al públic, d'un acte de coneixement mutu entre actors, protagonistes i entorns diversos del voluntariat, que promogui més i millor coneixement mutu i possibles sinergies.

Per a més informació: