46 estudiants de l'EPSC marxen de mobilitat el curs vinent

Technische Universiteit Delft46 estudiants de l'EPSC faran una estada de mobilitat a una universitat o a una empresa estrangera durant el proper curs acadèmic 2008-09 dins d'algun dels programes d'intercanvi d'estudiants.

Els estudiants marxen sempre amb una beca que pot ser: una beca europea del programa LLP Erasmus (Lifelong Learning Programme) complementada amb una beca de mobilitat concedida per la Generalitat (AGAUR), una beca del Ministerio de Ciencia e Innovación pels estudis de Màster o una Leonardo per a estades a empreses.

Les destinacions triades pel proper curs (d'entre tots els acords de l'EPSC) són:

Les estades poden ser bé de sis mesos o bé d'un any, per a fer el Treball o Projecte Fi de Carrera i en alguns casos per cursar assignatures. En algunes de les estades d'un any els estudiants han triat escoles en què aconseguiran també la titulació oficial de la universitat de destí. És el cas dels estudiants que el proper curs seguiran el:

Més informació a: Mobilitat d'estudiants