Dimecres 28 de maig - Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2014

El proper dimecres 28 de maig a les 17h tindrà lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2014 a la sala de graus de l'ESAB. Aquest guardó es dóna als millors classificats en cada nivell entre els participants del Campus del Baix Llobregat al Concurs internacional de matemàtiques Cangur. L'Escola Superior d'Agricultura (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte comptarà amb la presència del Sr. Antoni Ras, vicerector d'Estudis i Planificació de la UPC, de la Sra. Marta Berini, presidenta de la Comissió Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques, de la Sra. Lourdes Reig, directora de l'ESAB, i del Sr. Luis Alonso, director de l'EETAC.

Llista de premiats:

• Nivell 1 (3r ESO): Mireia Planas Lisbona, Col·legi Llor de Sant Boi.
  • Nivell 2 (4t ESO): Inma Villanueva Baxarias, Col·legi Pineda de l'Hospitalet.
  • Nivell 3 (1r Batxillerat): Sonia Cifuentes Fontanals, Col·legi Llor de Sant Boi.
  • Nivell 4 (2n Batxillerat): Sergi Cuesta Arcos, Col·legi Sant Gabriel de Viladecans.