El professor de l'EPSC Xavier Prats finalitza la seva estada a Berkeley

Gràcies al programa de mobilitat pel PDI de la UPC, el professor de l'EPSC Xavier Prats ha estat fent recerca amb el grup del professor Mark Hansen de la Universitat de California, a Berkeley, durant un període de 8 mesos.

Xavier ha estat treballant en temàtiques relacionades amb la gestió del trànsit aeri, fent especial èmfasi en la congestió de l'espai aeri, la gestió dels retards dels vols i l'impacte mediambiental de l'aviació.

A més, Xavier ha tingut l'oportunitat de col·laborar amb gent del'Aviation Systems Division del centre de recerca, AMES, de la NASA, situat també a la zona de la badia de San Francisco, i que col·laboren habitualment amb la Universitat de Berkeley.

El grup de recerca que lidera el professor Hansen pertany a l'Institute of Transportation Studies i al mateix temps, és un dels grups escollits per la FAA per formar part dels centres de recerca d'excel·lència en aviació civil NEXTOR.