Premis als esportistes de competició del curs 2011-2012 de la comunitat UPC

El 21 de novembre va tenir lloc l’Acte de lliurament de premis de competició del curs 2011-2012 de la comunitat UPC on alguns alumnes de la nostra Escola han estat guardonats.

El curs 2011-2012 van augmentar els esportistes de competició a la comunitat UPC. Aquests són, tant els que participen als campionats intracampus i intercampus de la UPC, participants a Campionats de Catalunya i els participants a Campionats d’Espanya.

Si voleu conèixer els “nostres” premiats seguiu llegint després del salt. Felicitats per tots ells!

Aquest últim curs la UPC s’estableix com 2a universitat catalana en resultats esportius amb 22 Escoles i Facultats que hi participen, d'entre elles la nostra, on els estudiants han obtigut els següents reconeixements:

• L’Eduard Esquerdo, estudiant d’Enginyeria d’Aeroports a l’EETAC, va guanyar el bronze al Campionat d’Esgrima de Catalunya.
  • L’equip de futbol sala del Campus de Castelldefels van quedar com segons classificats del Campionat intercampus de la UPC.
  • En Jordi Rosés, titulat d’Eng. Tècnica Aeronàutica esp. Aeronavegació a l’EETAC i estudiant d’enginyeria Aeronàutica a Terrassa, va ser guanyador del bronze de dels 100m lliures al Campionat de Natació de Catalunya.
  • En Marc Lari, titulat d’Eng. Tècnica de Telecomunicacions esp. Telemàtica,  va guanyar el bronze en la disciplina de dobles de tenis taula al Campionat de Catalunya amb el seu company Marc Serra.