Divendres 13 de setembre - Lectura Tesis Doctoral a l'EETAC del Sr. Germán Sánchez Hernández

El proper divendres 13 a les 17h el senyor Germán Sánchez Hernández defensarà la seva tesi doctoral, "A contribution to the ranking and description of classifications" a la sala d'actes (C4-001) de l'EETAC.

La tesi ha estat codirigida pel professor de l'Escola Juan Carlos Aguado i per la professora d'ESADE Núria Agell, dins del grup de recerca interuniversitari GREC (Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement). El contingut de la tesi és el plantejament teòric de noves eines per a l'avaluació de qualsevol tipus de classificacions, així com la seva aplicació concreta a les generades per un tipus especial d'algorisme d'aprenentatge automàtic o mineria de dades i l'exemple de resultats sobre diversos casos reals de marketing.

Títol: "A contribution to the ranking and description of classifications"

Autor: Germán Sánchez Hernández

Directors: Dr. Juan Carlos Aguado Chao i Dra. Núria Agell Jané