La història i el futur de l'aerodinàmica amb John Anderson a l'EPSC

Introduction to flightEl Professor John D. Anderson, responsable d'Aerodinàmica del Smithsonian National Air and Space Museum i Professor emèrit de la Universitat de Maryland imparteix dos cursos a l'EPSC en el marc del Màster de Ciència i Tecnologia Aeroespacial (MAST). El Professor Anderson és un dels més reconeguts experts en el tema, autor de diversos llibres de text que son referència obligada en l'estudi de l'Aerodinàmica arreu del mon.

Els cursos versen sobre Història de l'Aerodinàmica (31 de març al 4 d'abril) i Vol hipersònic (7 al 10 d'abril), i estan oberts a tota la comunitat universitària.

Podeu trobar més informació, lloc i horaris dels cursos en aquest arxiu.

A més, a la biblioteca de Campus del Baix Llobregat podeu trobar els llibres de John D. Anderson: Introduction to flight, Computational Fluid Dynamics and Fundamentals of Aerodynamics, que són bibliografia recomanada de diverses optatives de la titulació Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica a l'EPSC.