Premis al millor expedient Promoció 2011/12 - Sergio Jiménez

A l'Acte de graduació de la promoció 2011-2012 en Sergio Jiménez Feijóo va rebre el premi al millor expedient de la titulació Eng. Tècnica de Telecomunicacions esp.Telemàtica, actual Grau en Enginyeria Telemàtica (Enginyeria de Xarxes i d'Internet) que s'imparteix a l'EETAC.

En Sergio, va arribar a l'EETAC procedent de l’Institut Col·legi Maristes Sants-Les Corts.

Va realitzar les pràctiques en empresa al Departament d'Enginyeria Telemàtica, desenvolupant un sniffer de paquets per Android i mesurant el consum energètic en routers Juniper MX480. Aquest darrer tema va donar peu al seu TFC que va ser seleccionat al concurs .Idea Ecotendències CosmoCaixa 2012.

Continueu llegint després del salt.

El seu TFC, porta per títol Encaminament amb optimització de consum energètic en una Xarxa Definida per Software,  va estar seleccionat i presentat per ell mateix al concurs .Idea Ecotendències CosmoCaixa 2012. El mateix Sergio ens n'explica el contingut en una públicació al blog de recerca Jove Arcitec, a l'entrada Una internet més verda.

En Sergio actualment està estudiant Eng. de Telecomunicacions/MASTEAM a l’Escola. Quan finalitzi els estudis ens comenta que voldria dedicar-se al disseny i administració de xarxes de grans dimensions (xarxes metropolitanes o d'operadors). No descarta dedicar-se a la recerca i realitzar el Doctorat en Enginyeria Telemàtica.

Podeu trobar el seu TFC: